Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης & Προώθησης Προϊόντων (Marketing)
Το Marketing αφορά στην ανάπτυξη και προώθηση προϊόντων τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών και συνεισφέρουν στην επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης.
Μεταξύ των κυριοτέρων δραστηριοτήτων του Ειδικού Marketing είναι οι εξής: συγκεντρώνει, αναλύει και ερμηνεύει δεδομένα που αφορούν ένα προϊόν, τον ανταγωνισμό, τους καταναλωτές, το περιβάλλον κ.λ.π. Καθορίζει τους στόχους των πωλήσεων που πρέπει να πετύχει ένα προϊόν καθώς και τη στρατηγική Marketing. Καθορίζει το όνομα και τη συσκευασία του προϊόντος, την τιμή, το δίκτυο διανομής τη διαφήμιση ενώ σχεδιάζει προωθητικές ενέργειες και αναπτύσσει δημόσιες σχέσεις.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ
- Γενική λογιστική
- Οικονομικά μαθηματικά
- Στατιστική
- Τεχνική συναλλαγών
- Δημόσιες σχέσεις
- Έρευνα marketing
- Διαφήμιση
- Marketing υπηρεσιών
- Οικονομική των επιχειρήσεων
ΤΟΜΕΙΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
- Εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις
- Εταιρείες παροχής υπηρεσιών (ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, νοσοκομεία, εκπαιδευτήρια, εταιρείες consulting, κ.ά.)
- Τράπεζες
- Δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
- Μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
- Διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσίων σχέσεων, ερευνών αγοράς και δημοσκοπήσεων
- Media shops
- Εφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση
- Εταιρείες web design και e-commerce
- Eλεύθερος επαγγελματίας - σύμβουλος επιχειρήσεων